Atomium MGSB 100

Atomium MGSB 100

611 Kč
včetně 21 % DPH

Atomium MGSB 100 (Určený pro mechanickou převodovku. Ošetření trvá do příští výměny oleje v převodovce )... Více informací

Kód zboží: 8594181250054  

Sdílet:  

VLASTNOSTI
Mazivo Atomium MGSB 100 je určeno k ošetření mechanických převodovek, zadních náprav, redukčních převodovek všech druhů a samosvorných diferenciálů. Ošetření probíhá jednofázově.
Bezpečnostní opatření: Při správném použití není škodlivý.
První pomoc:

V případě zasažení pokožky opláchněte látku teplou vodou a poté ještě znovu umyjte mýdlem.
V případě zasažení očí vypláchněte oči velkým množstvím vody.
V případě požití vyhledejte lékařskou pomoc.

ZPŮSOB POUŽITÍ
Přidejte mazivo Atomium MGSB 100 do stávajícího oleje v ošetřovaném zařízení v poměru 30 ml maziva na 1 l převodového oleje. Po aplikaci Atomium MGSB 100 jezděte s vozidlem v běžném režimu nejméně 20 minut.
Provozujte až do příští pravidelné výměny převodového oleje.
V případně značného opotřebení převodovky doporučujeme ošetření zopakovat po ujetí 5000 km bez výměny oleje.
Důležité poznámky:

Před použitím nádobu s aditivem Atomium MGSB 100 důkladně protřepejte, dokud se nerozpustí všechny přirozené úsady (jedná se o aktivní složky).
Aditivum Atomium MGSB 100 nalijte do zahřátého zařízení standardním plnicím hrdlem oleje.
Po aplikaci aditiva Atomium MGSB 100 jezděte s vozidlem nejméně 20 minut v jakémkoli režimu (běžný provoz).
Doporučujeme provést ošetření mechanické převodovky aditivem Atomium současně s ošetřením motoru nebo těsně po sobě.
Mazivo se nedoporučuje používat v případě mechanicky zablokovaných dílů a mechanismů.
Mazivo Atomium MGSB 100 je kompatibilní se všemi typy převodových olejů a nemění jejich vlastnosti (mimo syntetických kapalin pro automatické převodovky typu ATF. Používá-li převodovka náplň typu ATF, aplikujte Atomium AGSB 80).
V zájmu zachování vysoké úrovně ochrany převodovky doporučujeme zopakovat ošetření při každé výměně oleje v převodovce (tj. každých 50 000 až 70 000 km).

ÚČINKY POUŽITÍ

Zlepšuje proces ohlazování ploch v systému, včetně stavu po generální opravě (díky adaptivním schopnostem maziva, jehož cílem je optimalizovat tření sousedních dílů);
Prodlužuje životnost zařízení 1,5–2krát (díky snížení intenzity opotřebení);
Snižuje třecí ztráty u součástí (v důsledku zlepšení parametrů tření);
Zajišťuje maximální ochranu zařízení před opotřebením v případě přetěžování nebo přehřívání při vysokých okolních teplotách;
Nezhoršuje provozní parametry pryžových součástí;
Značně snižuje hluk a vibrace v převodovkách a zadních nápravách (díky zformování silného a odolného mazacího „polštáře“ a optimalizaci vůlí);
Obnovuje optimální vůle v ložiskách a ozubených převodech.
Nemění chování ani technické parametry systémů spojek v olejové lázni;
Umožňuje jízdu na krátkou vzdálenost při nedostatku oleje.

Mohlo by se vám také líbit